torsdag den 18. maj 2017

Dampbageriet - Rådhuscafeen

"Solisten" - A5 skitse, fyldepen og akvarel
I det der engang var "ODDERNES RÅDHUS" på Lund, har man i forbindelse med en totalrenovering af bygningen bl.a. lavet en café - "RÅDHUSCAFEEN". Der valgte jeg at spise i dag efter en tur til en af boghandlerne i centrum af Kristiansand. Ud over div kager og kaffe sælger de også pizza - fra kl. 12:00. Jeg valgte "Solisten" og fandt et hyggeligt bord direkte inden for døren, med fint overblik over cafeen. Mens jeg ventede på pizzaen startede jeg på en blyantskitse med kanten af bordet jeg sad ved i forgrunden og ca. halvdelen af den modsatte væg i baggrunden. Da pizzaen blev serveret, vendte jeg blad i skitsebogen og lavede en superhurtig skitse inden jeg begyndte at spise ( smagte herligt ). Derfra blev det skiftevis tegning og spisning, til jeg var færdig med begge dele ;-)

Hyggeligt spisested ... kan varmt anbefales ;-)

Rådhuscafeen -
A5 skitse, fyldepen og akvarel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar