fredag den 1. juni 2018

Skraldespandene ...

Skitse fra Berhusveien ... Moleskine 9x14cm ...
Fyldepen og akvareller
10 min i meget varmt vejr!!!

Så er det fredag ... og dermed tid for tømning af skraldespande.
Man sætter de spande ud til vejkanten, som man vil have tømt ... der er stregkode på, så regningen sendes til den rigtige ;-)

Vi har tre spande pr husstand. Grå til restaffald, brun til bioaffald, og grøn til papir ( med krog på bagsiden til sæk med plastaffald ) ... den sidste kun en gange om månedende, de andre hver fredag.

Jeg har lavet en skitse på samme vej i starten af april ... dengang stod jeg på højre side af vejen, og ca 10 meter længere bagud i forhold til denne skitse.

Jeg kaldte skitsen fra april "Foråret er på vej ..."

... i dag er det så varmt at jeg søgte ind i skyggen på venstre side af vejen ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar