onsdag den 24. oktober 2018

KJØITA 17 ... affald hentes.

Ink & watercolour sketch, A5, 

Lastbilen i forgrunden til venstre har en "kran på ryggen". Bilen holder på rampen ned til en parkeringskælder ( derfor tegnet “på skrå” ). Foran lastbilen er der en række affaldsbeholdere, hvor kun toppen stikker op over jorden .... chauføren var hurtigere til at tømme beholderne end jeg var til at tegne ..... han kørte før jeg var helt færdig med stregtegningen .....
Jeg tegnede på stedet 20 - 25 min. i dag, og nåede lidt farvelægningen inden jeg pakkede sammen. Resten af farverne og skriverierne til højre er lavet efter hjemkomst ... inde i varmen. Der var 10 graders “varme” i dag .... jeg stod i skyggen og tegnede ... der var også lidt vind. Det føltes som frost i fingre og tæer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar