lørdag den 2. marts 2019

Badminton ...

Færdig skitse. fyldepen og let akvarel.
Det er vores datters fødselsdag i dag (tillykke Sara!) ... og hendes to børn skal deltage i en større badminton turnering hele dagen i dag og i morgen .... dermed var min hustru og jeg inviteret til at overvære dele af turneringen ... jeg tror vi endte med at være der 3-4 timer.
Turneringen kører fra tidlig morgen til en gang i aften og vist nok noget tilsvarende i morgen.
Ungerne var travelt optaget af at spille ... mens min hustru prøvede at følge med på kampene lavede jeg skitsen ovenfor .... personerne er fra lige så mange badmintonkampe som der er personer .... og ingen af dem er vores børnebørn .... flaget er hang heldigvis samme sted hele tiden ....





En grå forårsdag i Kristiansand

Skitsen med tegnegrej

Skitsen "holdt op mod motivet"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar