fredag den 6. juni 2014

6.6.2014 ... med Koh-I-Noor akvarelblyanter

En moden dame står i fokus på dagens bus skitse ...

Sommeren 2007 var jeg sammen med min hustru, vores søn Jakob og hans hustru Christine på ferie i Prag.
Ud over herlige ferieminder sidder jeg også tilbage med en æske KOH-I-NOOR Progresso Aquarell blyanter. Det er typen uden træ .... det er farve alt sammen. Der er 48 i serien, ud af dem har jeg valgt 12 stykker som jeg slæber rundt i min skuldertaske det meste af tiden ... sammen med skitsebog og en waterbrush .... det gjorde jeg også på dagens bustur med Metrubuss M2 fra Vigvollåsen til Tollbodgt.


Der er tegnet med en tynd fiberpen inden hele tegningen er farvelagt med Koh-I-Noor farveblyanterne. Til sidst har det meste fået en omgang vand med min Derwent Waterbrush.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar