mandag den 23. juni 2014

Mekanisk værksted ...


En gammel industribygning set fra Lauvåsen hovedvei ... bygningen har indkørsel fra Topdalsvn.

Emnet for denne skitse er en ældre industribygning som ligger lidt gemt ad vejen bag bevoksning som skjuler bygningerne mere og mere.

Jeg har tegnet med en tynd tusch og farvelagt med akvareller ... ikke med waterbrush, men med en No. 12 da Vincu HARBIN-KOLINSKY 36Y akvarelpensel ( en gave fra min Mor ).

Her sidder jeg på min medbragte rygsækstol ... på en cykel/gangsti
... mellem mig og stakittet ligger en vej et par meter lavere og derfor ude af syne


Skitse klar til farvelægning med akvareller

Dagens skitse med tilhørende skitseværktøj ... den endelige udgave ses øverst ;-)

Tak tid dig som har læst dette ;-)

Kommentarer er velkomne ... ;-) PB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar