mandag den 23. april 2018

Bænken ved nr 82


Færdig skitse 9x14cm
Vejret her til aften var køligt og blæsende.
Det var egentlig ikke vejr til at gå ud men Ida ( vovse ) skulle ud og gå.
Jeg er ikke så ofte oppe på “Øvre Berhusvei”... men i dag gik vi den vej.
En havebænk fangede min opmærksomhed. Postkassen ved siden af bænken var pyntet med en forårsblomst. Der var også plantet til flere steder ved indgangspartiet og garagen...  Det var indbydende og hyggeligt at se på ... og lidt udventet så tidligt på foråret hvor luften stadig er rå og vinden kold.
Jeg satte mig på en betonkant med min Moleskine 9x14 og lavede en fyldpen/akvarelskitse ... hvis det ikke lige var for den kolde vind og temperaturen i betonkanten jeg sad på .... så kunne jeg have blevet ved lidt længere ...  men mindet om huset med havebænken og de hyggelige blomster tog jeg med mig hjem i varmen.

Tak at du har fundet frem til mit lille tegnehjørnet på nettet .... håber du kommer tilbage en anden gang ... det kan jo være der er kommet nye skitser ;-)



Sailor penne er nu klar til at overlade skitsebogen til akvarelfarverne ...

Pentel Waterbrush, hjemmedesignet indlæg i farveæsken ... velvilligt 3D printet af Simon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar