tirsdag den 10. april 2018

Skattekontoret ...

To gange om året er jeg en tur nede for at snakke med folkene på skattekontoret .... “man” skal vist nok kunne ordne det hele via nettet ...... jeg betaler skat både i Norge og i Danmark .... men det endelige regnskab gøres op i Norge hvor vi har boet siden 2011.
I dag var der 19 i køen før mig, så jeg fandt skitsebogen frem. Jeg regnede med at have god tid .... men ikke i dag .... der var mange på job ... det er jo selvangivelsestid ... og længe før jeg havde sat mine sidste streger kom nr 429 op på skærmen .... en venlig skattedame havde overblikket over div. skatteskemaer, valuttakurser osv. ... det ser ud til at jeg ikke har betalt for lidt i skat i 2017 ;-)

15X12 cm skitse

 Farverne er lagt på efter hjemkomst. Paletten og indsatsen i blikæsken er eget design ... Simon har printet i sin 3D printer. Der er russer farver i æsken og pen / blæk er japansk ( Sailor ).

Skitsebogen med dagens udvalgte tegnegrej ( og bilag til skattekontoret )
Til venstre 3D printet palet og underlag for farveæsken ... læg mærke til at der er forskellig dybde i de to afdelinger til højre. Det er på grund af hængslets placering og tykkelsen på låget på blækæsken.
Til højre blikæske med indlæg ... i denne udgave med plads til 11 farver.
Længst til højre fyldepen ( Sailor ) og Waterbrush ( Pentel )




Ingen kommentarer:

Send en kommentar