onsdag den 1. oktober 2014

Gården "Berhus" ... for anden gang .....

Lørdag d. 13. september lavede jeg for første gang en skitse af gården "Berhus".
Min hustru og jeg bor jo på "Berhusveien" i et område udstykket fra gården "Berhus". Første gang stod jeg på en cykelsti sydvest for gården ... i dag stod jeg nordvest for gården på "Timenesveien", markeret med en rød nål på kortet.
Gården "Berhus" ses som en firkant mellem "Berhus" og det grønne "E18" skilt til højre i kortudsnittet.

"Tegne Gubben" og skitsen ...

Dagen har været præget af regn og gråvejr.

Jeg har valgt at tegne med den tynde Marvy 01 tush og Koh-I-Noor Progresso Aquaerell blyanter ( vandopløselig farveblyant ) i kombination med min Derwent Waterbrush og en lille smugle med fyldepennen til sidst.

Med mobiltelefonens frontkamera ( ikke specielt god kvalitet ... hm !!! ) har jeg lavet et selvportræt med skitsen ...


Skitsen før farvelægning...

"Berhus" i det fjerne ...
Min hjemmelavede skitseblok ... her som dobbeltopslag 10,5x15cm ... sammen med div tegngrej ;-)
Den færdige skitse ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar