lørdag den 31. januar 2015

Den sidste dag i januar 2015 ...

Tegnet på ca 1 1/2 siden i min A6 skitsebog .... med Derwent Graphil Liner og farvelagt med QoR akarelfarver
Min hustru og jeg har nået "reparations alderen" .... for tiden er det min hustru, som nyder godt af eksperstisen på Arendal Sykehus. Det bliver til en del kontroller og indlæggelser, hvor jeg er med på patienthotellet. Dermed bliver der ind imellem også stunder til lidt skitsetegneri, sålede også i dag.
Motivet er udsigten fra patienthotellet, som ligger op 4 etage .... det er gråvejr og landskabet er dækket af sne ...
Til venstre ses en af de andre "vinger" af hospitalet ... med et advarselslys til lægehelikopteren "oppe på hjørnet"...
Fuld "opdækning" i vinduet på sygehuset ...

Udvalgte QoR akvarelfarver klemt ud i en æske som oprindelig indeholdt en videotape

Ingen kommentarer:

Send en kommentar