torsdag den 14. april 2016

Berhusveien 75 ... en skitse i blåt !

Det går ikke altid som man tænker det skal gå. I dag havde jeg en enkelt blyant med på tur .... og min helt nye "Art Book Universal" A6 med 112 sider 96 g fra Canson. papir. Tanken var at tegne med almindelig blyant ..... men i farten var det en Derwent Inktense Deep Indigo 1100 jeg havde fået med mig. Den er så mørk at jeg troede det var en almindelig blyant.
Dermed blev den første skitse i den nye skitsebog " .... en skitse i blåt" !

Motivet er en husrække, som ligger ganske højt i forhold til stedet hvor jeg står og tegner.
Jeg står på cykelstien langs med E18 og ser mod vest over på Berhusveien 75 .... nederst i tegningen kan man se en smal lys stribe som går svagt op i højre side ... det er en cykel/gangsti op til  Berhusveien.
Berhusveien 75 ... A6.. farveblyantskitse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar