tirsdag den 13. marts 2018

På tur blandt stjernerne ...

Udenfor #NielsHenrikAbelsHus er der en parkeringsplads for de, som har lyst til en tur blandt stjernerne ... med betalings automat ... selvfølgelig.



Celine ... en god tegneven ... havde inviteret mig til UiA ( Universitetet i Agder ), for at lave lidt skitsetegninger. Jeg kom lidt tidligt ... det skulle passe med bustiderne ... og dermed blev det tid til at lave en skitse med dette herlige motiv ...
12x15 skitse ... med sne på parkeringspladsen

Med Celine som guide gik vi ind i Vrimlehallen ... som i dag ved 16-tiden passede godt til sit navn. Det vrimlede med folk ... vi skitsede så godt vi kunne ... og folk vrimlede ... dvs de kom og gik hurtigere end vi fik dem ned i skitsebogen ...


12x15 cm ... gad vide hvem der sidder ude til højre for billedkanten

12x15 cm ... intens samtale i Vrimlehallen

... for mit vedkommende blev det til to skitser i #Vrimlehallen inden vi gik til kantinen ( Celine var sulten ) ... der ... i kantinen ... snakkede vi mere end vi tegnede .... jeg fik lavet en enkelt skitse ... af en folk unge studerende med vandflasker, og div plasticbeholdere med det der lignede rester af de unge damers måltid.
12x15 cm ... fællesmåltid ... og måske lidt studiesamtale ?

 Efter kantinen var vi først en tur på UiA biblioteket ... de var desværre ved at lukke ... klokken nærmede sig 16 ... turen gik tilbage til Vrimlehallen hvor jeg lavede en lynhurtig blyant skitse inden dagens skitsetur blev til en bustur hjem ;-)

12x15cm ... lynhurtig skitse med en 3,2 mm stiftblyant 6B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar