fredag den 23. august 2019

DeAtramentis ... og to unge damer.

Jeg købte for ikke længe siden ny fyldepen ( TWSBI ECO ), 3 flasker blæk ( DeAtramentis, 2 sorte og 1 brun ) og en flaske fortynder. Det er indholdet i den sidste flaske, som er brugt i forbindelse med denne skitse.
Jeg har lavet en mix med ca 20% brun blæk med 80% fortynder. Blandingen er fyldt i en tom patron som oprindelige indeholdt original Sailor blæk.

Skitsen er lavet på ca 10 min. .... da forsvandt de to unge damer fra venteværelset.

Sailor Fude de Mannen ( fyldepennen ) og stærkt fortyndet DeAtramentis vandfast blæk.

En hurtig skitse ... ca A5.


Dette er noget jeg skal udforske mere ... at fortynde blækket ... både det sorte og de brune.
Samtidig må jeg finde ud af, hvordan mine gamle fyldepenne fra Sailor ( jeg har to forskellige ) og den nye TWSBI ECO reagerer på DeAtramentis blækket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar