torsdag den 15. august 2019

TWSBI ECO ...

Jeg har lært nye ord hen over forår og sommer. På internettet. “TWSBI ECO” og “DeAtramentis” er nye ord som dækker over navnet på min nye fyldepen, og blækket jeg har fyldt i den.
Pennen er en “stempelfylder” ... i stedet for blækpatroner, så er det her penneskaftet / kroppen som rummer megen blæk. Hele fyldepennen er gennemsigtig, så man kan se blækket skvulpe rundt inde i pennen. På nuværende tidspunkt har jeg jo ikke den store erfaring med den nye fyldepen. Men det tegner godt ( hm, fyldepennen er købt til at tegne med ... )
“DeAtramentis” ... blækket jeg har købt sammen med fyldepennen er tysk, og vandfast.
Det passer jo perfekt til mig .... jeg laver jo skitser med fyldepen og farvelægger på toppen med akvarelfarver.

Her i første test lever blækket ( og fyldepennen ) 100% op til forventningerne.

Ny indkøbt blæk og fyldpen .... sammen med den føste skitse

Motivet til denne skitse er .... nede for enden af vejen .... med et tydeligt vink til alle om hvor man må parkere ..... men det er jo en helt anden snak, og har intet med fyldepen og blæk at gøre ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar