fredag den 29. maj 2015

Berhusveien ...

Til højre dagens hurtige skitse 7x10 cm
Skitsen her er af den hurtige type .... ca. 5 min tegnetid ... med fyldepen og waterbrush. Som det ses havde jeg selskab af Ida ... vores Cavalier King Charles Spaniel ... hun finder sig tålmodigt i at jeg står stille og tegner ( i dag fik hun sin tur først ... tegneriet er lavet på vejen hjem ;-) ).
Jeg har tegnet i min lille hjemmelavede skitsebog af "harmonika" typen .... et enkelt ark 42x60 cm tegnepapir er klippet, foldet og forsynet med papomslag. Hver side er ca 7x10 cm ... ikke så stort, men passer fint til at have med i lommen sammen med fyldepen og waterbrush ...

Videoen herunder er filmet med et Mobius Action Camera ... udvalgte dele af skitseprocessen vises i real time ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar