fredag den 2. oktober 2015

Gianluca Battistello Marchese ... musik i gågaden ... #inktober 2.10

Der er altid liv i gågaden ... Markens er et hyggeligt sted. I dag mødte jeg en mand med to hunde, en guitar, og en guitarforstærker .... jeg har nu set ham før ( se skitse længere nede ... ) .... i dag havde jeg også en hyggelig snak med Gianluca ... som er fra Italien ... lydoptagelsen på videoen kunne bestemt være bedre, så jeg opfordrer til at man lytter til ham her.

Tegnet med sort blæk i en Strathmore Toned Tan skitsebog 14x20 cm
 Som så ofte før har jeg filmet skitsearbejdet ... afspilles med 8x normal hastighed.

Jeg har tegnet med en Hero 9018 med originalt blæk. Højlys er markeret med en uni-ball kuglepen.


 

Dobbeltopslag i en Dale&Rowney A6 skitsebog



Ingen kommentarer:

Send en kommentar