fredag den 10. november 2017

I garnbutikken ...

12x15 cm ... fyldepen og akvareller.
Garnbutik i Henrik Wergelands Gt - Kristiansand
To gode venner deler på en garnbutik ... der var jeg på besøg i går. Der var mange kunder, så jeg fandt mig en stol i hjørnet af butikken ... og glædede mig over at det summede af aktivitet. Tydeligt en butik hvor kunderne kom i første række ... men tiden gik og jeg tænkte at jeg nok måtte gå ... og komme igen en anden gang, hvor der var mere stille i butikken.
... men så fant jeg på at lave en skitse ... af en dame som bl.a. ville have hjælp til en strikkeopskrift på engelsk. Skitsebogen blev fundet frem .... de første rå streger blev tegnet ... og så forlod kunden butikken ... det var min egen fejl ... jeg ventede alt for længe før jeg fandt papir og fyldepen frem ...

Farver og tekst er lavet hjemme ... skitsen ... dvs. den ufuldendte skitse ... er lavet i butikken.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar