søndag den 3. december 2017

Rakkerungan .....

Rakkerungan Barnehage ligger veldig idylleriskt mellem en masse træer ... motivet valgte jeg hjemmefra ... jeg har gået forbi stedet mange gange, og hver gang tænkt at det var et hyggeligt sted. I dag ... første søndag i advent pakkede jeg tegnesagerne og gik glad ud af døren med Ida ( vovse ) ...
Børnehavet ligger på en bakketop ... og her klappede jeg min walkstool ud og alle mine tegnesager ... kun for at finde ud af at fyldepennen stadig lå hjemme ...
Skitsen i dag er derfor lavet med tynd blå penseltegning ... med tilhørende farvelægning ... alt sammen på stedet oppe ved børnehaven ... fyldepennen har jeg brugt efter hjemkomst ... nyt for mig med penseltegning ... måske skulle jeg prøve det lidt oftere ?
Personerne på skitsen er en bedstemor med et par børnebørn ... hyggeligt var det med lyden af børneleg mens jeg tegnede ...

15x24 ... dobbeltopslag ... penselskitse, farvelagt med akvareller og tilført enkelte sorte streger med fyldepen efter hjemkomst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar