mandag den 6. april 2015

En busk og 2 sten ...

I dag har jeg tegnet en skitse med udgangspunkt i samme motiv som i går .... i går havde jeg ambitioner om at lave en skitse med farveblyanter ... det endte med regn, fyldepen og to farveblyanter inden jeg pakkede sammen mellem dråberne som regnede ned over skitsen ....

I dag har vejret været stabilt .... kold vind, sol og blå himmel .... så jeg valgte motivet lige uden for døren ... busken mellem de store sten ved legepladsen bag ved huset vi bor i ...

Der er i dag udelukkende "lavet mærker" med min RotRing ArtPen .... tanken var at bruge min waterbrush på toppen til laveringen .... men ... hm ... den havde jeg glemt hjemme ... men selv om "hjemme" var mindre end 20 meter væk, så holdt jeg mig 100% til RotRing pennen ......

Der er tegnet i min hjemmelavede skitsebog på ca. 7,5 x 10 cm

Busken mellem de to sten ... ( med sol fra højre mens jeg tegnede )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar