fredag den 24. april 2015

Musik i gaden ... og med bussen hjem.

Efter kalenderen er det forår ..... en tur udenfor tyder dog på noget andet ... uanset om det var sol eller skygge ... kulden gnavede sig langsomt ind gennem sommerjakken ...

Efter at have ordnet nogle praktiske ting i centrum gik jeg gennem gågaden ( "Markens") hen mod busgaden / Henrik Wergelands gt. ... og der var der et par muntre musikanter ;-)

På trods af vind og kulde fandt jeg blok, Rotring pen og waterbrush frem ..... og det kom der en skitse ud af:

A6 skitse med glad musik ...

Efter denne skitse skyndte jeg med hen mod bus stoppestedet ... men ak og trippe vw .... jeg nåede ikke bussen ..... dermed var der lagt op til et par skitser mere med de glade musikanter ...

forsøg på spille detaljer .....

.... og med et skævt blik på klokken blev blokken pakket ned i tasken og turen gik endnu en gang til busstoppestedet .... denne gang nåede jeg bussen ;-)

I bussen fandt jeg også anledning til lidt mere skitseri ...

Bussen var fuld ... jeg gamle mand havde fundet en siddeplads ... det var ikke alle som var så heldige ... jeg sad bag ved udgangsdøren midt i bussen .... og pludseligt stod han der .... den unge mand med to huller i øret, det ene ca. 8-10 mm i diameter og et andet .... gigantiske hul i øret ... diameter på 5-6 cm ... bussen stoppede og motivet forsvandt ...

..... tak for at du har fulgt med helt her ned ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar