søndag den 2. juni 2019

Araucaria Araucana ... på toppen af Berhusveien

A5, Ink & Watercolour

Første gåtur med Ida ( vovse ) i dag gik fra fra "Nedre Berhusvei" til "Øvre Berhusvei". Og der ... på toppen så jeg ovenstående motiv. I første omgang var det de mange vinkler som hus tagende danne der fangede min opmærksomhed. I anden omgang var det et flot eksemplar af en Araucaria Arauca ... apernes skræk ( på dansk ) ... skjellgran / apeskrekk ( på norsk ).

Jeg håber mine streger har indfanget begge dele.

Herunder 2 fotos fra skitzeprocessen ...

Min trofaste fyldepen ... "Sailor Fude DE Mannen Fountain Pen (ふでDEまんねん) 55 deg nib"
... er her igang med at tegne den flotte Araucaria Araucana

Hjemmelavet akvarelsæt øverst i billedet, og en Pentel Water Brush nærmest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar