søndag den 9. juni 2019

Den Gamle lysmast ...


A5 skitse og det meste af farvelægningen er lavet på stedet. Tekst tilføjet hjemme.
Det er jo forskelligt hvad der trigger folk. Annette og jeg har hund. Den skal jo ud 3 gange om dagen ... "læse avis", "skrive små og store avisartikler" osv.
Når vi ( hunden og jeg ) er ude, leder jeg ofte efter motiver, som måske en dag kan bruge som udgangspunkt for en skitse.
Andre leder efter steder de kan tagge.
I dag smeltede de to muligheder sammen .... på en "elektriskt kasse" nederst på en gammel lysmast ( af træ ) havde en eller anden gjort opmærksom på sig selv ... samme tag ser man mange andre steder her i bydelen.

Jeg  holder mig til skitsebogen ..... Stor tak til alle som følger med på mine skitser ... Tak !!!

Kort video med dele af tegnprocessen herunde:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar