lørdag den 16. april 2016

Gangbroen over Hånesveien ...

A6 skitse ... med fyldepen og Waterbrush.


Skitsen er lavet omtrent samme sted som den jeg lavede i går.

Jeg står på gangstien for enden af broen og ser over mod "Bamåsen".

Man kan øverst til venstre se toppen af husene på "Øvre Berhusvei" ....
Der er kun en vej ved navn "Berhusveien", men med to "klynger" med huse ... vi bor på "Nedre Berhusvej" og kan fra vores vinduer set op mod "Øvre Berhusvei".

 Jeg har lavet flere skitser på Nedre Berhusvei, hvor man ser op på Øvre Berhusvei .... en af dem ses her.

Dette er 3. skitse i ny skitsebog .... den første lavede jeg med farveblyant. Den anden med blyant og fineliner ... i dag har jeg brugt en helt almindelig fyldepen med vandopløselig blæk og en waterbrush.



Næsten færdig med fyldepenneskitsen ....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar