tirsdag den 22. august 2017

Tollbodgt ...

Blyantskitse ... klar til fyldepen og akvarel


Færdig skitse ... A5, fyldepen med vandfast blæk påført med waterbrush


Jeg har tegnet i dette område flere gange før. Jeg har skrevet "Tollbodgt ..." men kunne lige så godt have kaldt skitsen .... "Med ryggen til Tønnefabrikken" ... da jeg sidde på gangstien som går mellem elven og nævnte lejlighedskompleks. ( se de gamle skitser her ). 

Denne gang har jeg valgt et motiv lidt til højre i forhold til dem jeg har lavet før.

Vejret var dejligt ... akkurat tilpas temperatur til at man kunne sidde stille med skitsebog og akvareller.

Den blå bus i enden af Tollbodgt er netop kørt ud fra stoppestedet  og skal til at svinge modsat vej for at forsvinde bag ved træet til venstre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar