mandag den 16. oktober 2017

Blodbøgen ...

Jeg var her for en måneds tid siden ... da var der grønne blade på træerne ... bort set fra blodbøgen.
Med fyldepen og masser af energi startede jeg på min skitse ... næsten samtidig med at et voldsomt regnvejr hældte vand ud over min skitseblok ... dermed blev der ikke mere ud af det motiv ... ikke den dag ... men i dag var det sol ...

Det var også dagen, da jeg bestemte mig for at skifte fyldepennen og akvarellerne ud med pasteller ...

Her kommer nogle fotos ... og nederst en video med dele af skitseprocessen i dobbelt tempo ( tot tegnetid i dag ca en halv time )

Færdig pastelskitse ... div soft pastels på Fabriano Tizziano 160 g

Pastelblyanter fra Koh-I-Nooer, til venstre 24 soft pastels fra K-I-N og til højre 12 Derwent soft pastels

Færdig skitse ... med tegnegrej ... nu skal det hele pakkes ned og hunden skal få lov til at "læse avis" på vejen hjem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar