søndag den 5. november 2017

Hånesveien ... Fruktveien ... Plommeveien ...

Ida ( vovse ) og jeg var på tur i det fine vejr i dag omkring klokken 13. Hen ad gangstien langs med Hånesveien ... en rosenbusk, som for længe siden havde mistet bladene fangende mit blik ... sollyset glimtede i de dyb røde frugter ... efter lidt "gåen frem og tilbage" fandt jeg et passende ståsted, hvor jeg kunne lave en skitse uden at være i vejen for cykler og og gående.

Vejstumpen i midten er en lille del af "Fruktveien" ... og boligblokken i baggrunden er en del af bebyggelsen på "Plommeveien".

Flere forbipasserende stoppede for at se hvad jeg dog lavede ... en godt voksen dame fortalte mig om børn og børnebørn .... og bedyrede, at hun ikke kunne tegne ... men at hun havde malet tidligere ... senere kom en familie med to børn ... vist nok på 4 og 11 ... pigen på 4 og Ida ( vovse ) snakkede en masse samme ;-) ... det blev til to hyggelige samtaler inden alle gik videre til hver sit, og jeg fik tegnet min skitse ... og Ida var glad for lidt mere gåtur inden vi vendte hjem.

Der er tegnet med fyldepen ( Sailor ) med vandfast blæk ( Calli ) og fargelagt med St.Petersborg akvareller med en Pentel Waterbrush

Tak for at du har læst så langt ... skriv gerne kommentarer eller spørgsmål
Dobbeltopslag i skitsenbogen ... total ca 24 x 14,5 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar