lørdag den 6. juli 2019

Da de andre gik hjem ... "horn med ost og skinke"

Jeg prøver at skabe interesse for URBAN SKETCHING i Kristiansand.
For ca. 3 år siden oprettede jeg en lokal FB side .... "Urban Sketching Kristiansand" ... pr dags dato har gruppen 29 medlemmer.
Vi har i dag haft vores anden "Sketch Walk" ... efter invitation i gruppen var vi 8 som tegnede ... inkl 2 børn.
Det var ikke så dårligt .... vi var 5 på første samling.

Vi mødtes kl 13:15 midt i Kristiansand og gik efter en kort intro til første tegnelokation ... et vejkryds i den gamle bydel.
Derefter gik de 7 af os videre til Rådhuset. Efter at have set lidt på motiver inde og ude valgte vi at tegne ved indgangspartiet.

... kort før kl 16 stoppede vi ... takkede hverandre for en fin eftermiddag og gik hver til sit.

Jeg var ikke helt færdig med dagens oplevelser ... så jeg gik på Kafé ... og hen over et horn med ost og skinke lavede jeg en enkelt skitse mens indtrykkene fra dagens tegnefællesskab rumlede i hovedet.

En helt igennem hyggelig tegnedag sammen med hyggelige mennesker ;-)

Klik gerne her ... dersom du har lyst til at blive en del af tegnefælles skabet i Kristiansand

Dagens sidste skitse ... her som dobbeltopslag med kaféens serviet på øverste side
... horn med ost og skinke samt kaffe var helt fantastisk !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar