lørdag den 31. august 2019

31 AUGUST ... TRE SKITSER.


Jeg startede en FB gruppe maj 2016 .... URBAN SKETCHING Kristiansand ... håbet var at kunne samle folk med interesse for “at tegne verden omkring os, og lægge tegningerne på nettet.”
Inspirationen kom fra den internationale gruppe Urban Sketchers, som i dag har medlemmer over det meste af verden.
Selv om gruppen i dag har over 30 medlemmer er der næsten ingen aktive tegnere. Fra en tilsvarende gruppe i Oslo har jeg fået forslag om at indkalde til fysiske samlinger her i Kristiansand. 31.8.19 var 3. gang jeg inviterede til Sketchwalk.

Mens jeg venter på deltagere ...
Jeg var på stedet ca 3 kvarter før opstart. Tiden kunne jeg jo lige så godt bruge til en skitse ..... den som ses herover.
Gruppens medlemmer ( og andre med interesse for skitsetegning ) var inviteret til at komme kl 11:00 ( på FB og i den lokale butik “Hobbyhimmelen” ).
Tiden gik ... og ingen af gruppemedlemmer kom ... men en gammel tegnebekendt kom ... med smil og tegnesager ... så da var vi to .....
Efter lidt snak om motiv flyttede vi til et nyt sted .... en gammel bil blev hoved motiv for den første skitse.

Dobbeltopslag

Mens vi tegnede fik vi tilbudt nystegte vafler .... hyggeligt .... og dermed havde vi næste motiv.



Det blev en rigtig hyggelig tegnedag ... med megen snak om tegninger, materialevalg, livets store og små hendelser osv.
Tak Kenneth for at du kom med tegnesager og godt humør.

.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar