torsdag den 20. juli 2017

Timenesveien ... en tidlig torsdag morgen

Lange skygger her omkring kl 8 om morgenen på Timenesveien ...

Ida soler sig mens jeg tegner
Vovse ( Ida ) og jeg var relativt tidlig ude på tur i dag. Tror vi gik hjemmefra ca. 07:30 ... turen gik i dag til enden af Berhusveien og ned af en lille sti til Timenesveien ... og lidt til højre fandt jeg en tom parkeringsplads i vejkanten, hvor jeg kunne klappe min Walkstool op og finde tegneblokken frem.
I dag var det en Fabriano Accademia i størrelse A5 og en Koh-I-Noor stiftblyant med 5,6 mm stift ... 2B .... svarer stort set til en almindelig HB.

Ida kender rutinen ... hun lagde sig i solen ved siden af mig og nød morgensolen mens jeg lavede en modlys skitse af det røde og hvide hus ... 20 min senere pakkede jeg skitseblokken og min Walkstool sammen .... og Ida kunne glæde sig over lidt mere gåtur ...

Færdig skitse ... høje løvtræer, et par huse og skogklædt fjeld i baggrunden ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar