onsdag den 19. juli 2017

Berhusveien ... og en Walkstool

En næsten færdig skitse. Bor nederst
i huset ved øverste højre hjørne
af skitsebogen
Jeg har købt en Walkstoll ... en svensk "folde sammen stol" i rigtig god kvalitet ... den var for første gang med på tur i dag.

Det blev bare til 20 min. ... inkl. gåtur med vovsen.

Skitsen er lavet med fyldepen med vandfast blæk  ( "Calli" ) og 3 Derwent Inktense farveblyanter.

Farveblyanterne er vandopløselige. Den egenskab har jeg benyttet mig af i alle de grønne områder.

En waterbrush er kørt hen over de grønne blyantestreger ... og lidt af de blå.


Himmelen er lavet ved at jeg med min waterbrush har hentet farven direkte fra farveblyanten.


Dobbeltopslag i en A6 skitsebog
Huset vi bor i midterst ... og min helt nye Walkstool til højre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar