torsdag den 15. marts 2018

Annettes fødder ...

Det er koldt ude i dag ..... ikke så mange graders frost ... tror jeg ... men det blæser 20 sek/m, så kulden går gennem marv og ben i dag.

Ida ( vovse ) og jeg er netop kommet hjem efter en kort eftermiddagstur ud i vinden.
Der gik ikke mange øjeblikke får vovse ( Ida ) havde lagt sig i kurven ... men først måtte hun lave lidt plads, hendes "småbamser" ( 2 mus og et pindsvin ) blev smidt ud på gulvet ..... Annette sad og strikkede ... jeg fandt skitsebogen ... og en kop lunken te frem ...

Dagens "opdækning"


Så er der skrevet dato på skitsen, scanneren og min iMac har gjort sit til at du kan se hvad jeg har tegnet i dag ... tak for at du har læst med ;-)
Skitse med udsigt til sne, naboens garage mm ude i kulden
12x15 cm med fyldepen og akvareller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar