torsdag den 10. maj 2018

Fire træer på toppen af Bamåsen ....

Moleskine 9x14, pen og akvarelfarve


Vi bor på skyggesiden af “Bamåsen”. På den anden side ... solsiden ... ligger en vej af samme navn ... “Bamåsen”. Overfor hus nr. 19 og 21 står en bænk ... ja der er egentlig to, med et bord i midten. På bænken, med udsigt til 4 flotte træer på toppen af “Bamåsen” ... og hus nr 19 og 21 har jeg lavet denne skitse.

I dag fik jeg selvskab .... først af Linda, som havde en kop kaffe med til mig .... det var jo hyggelig ( selv om jeg ikke drikker kaffe ) .... tak Linda. Lindas datter og en pige mere kom også ... ikke for at hilse på mig ... men på Ida ( vovse ). Lidt senere kom Monica og Thea ... til en hyggelig snak om det at tegne ...

Herunder video med specialkomponeret musik .... tak til Espen Grundetjern og band.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar