søndag den 10. juni 2018

“SkraldeSPANDEN” ... uden “SPAND”

CANSON ART BOOK, 14X21,6CM.
Der er ikke ret mange skraldespande .... ( på norsk: “søppeldunke” ) her i bydelen. Vi som har hund ved hvor de er. Vi har jo små sorte poser med “gaver fra vovse”, som vi meget gerne vil levere i en skraldespand.
Et af de steder .... hvor der er en skraldespand ... er ved busskuret “Vigvollåsen”. Det er derfra vi tager bussen til og fra centrum ... og der hvor jeg ofte leverer “gavepakker” når jeg lufter Ida    ( vovse ).
Men i dag så jeg, at der er en eller flere personer som har “demonteret” skraldespanden. Den er der ikke mere. Kun låget hænger stadig på siden af bus skuret. Så i dag måtte jeg bære hundens “gavepakke” med hjem til vores egen skraldespand / søppeldunk ( den grå ... til restaffald ).

Den første skitse til venstre er færdig .... til højre tegnes med en Micron PN

De to skitser blev til på ca 20 min i formiddags .... før det begyndte at regne.
Først den lille til venstre. Den viser hele busskuret med en antydning af omgivelsene.
Dernæst skitsen til højre som viser højre side af busskuret,  der hvor skraldespanden hang til nogen knuste den.

Tid for akvareller ( lægges på med Pentel waterbrush )...
DIY akvarelæske øverst til venstre med 3D printet indsat til farverne


Tak for at du har brug tid på at læse dette blog indlæg og se på mine skitser !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar