tirsdag den 4. december 2018

"AGDER FYSIKALSKE SENTER" ... venteværelset

A5 skitse, lavet med fyldepen, farvelagt med akvarelfarver
.... før farvelægning

Som oftest laver jeg skitser når jeg har begrænset tid til rådighed.  Det er sjældent, at jeg sætter tid af til skitseriet. Det er når jeg af en eller anden grund har en "tidslomme". Når jeg absolut ikke har noget andet at lave. Som nu i dag .... jeg sad ca 20 minutter her i fyssens venteværelse. Det var koldt. På toppen af det hele bliver man bedt om at tage skoene af midtvejs i gangen. Jeg fik kolde fødder ( i bogstavelig forstand ) men fik da lavet skitsen herover. HM ... må indrømme at de kun var stregtegningen der kom på plads, men jeg sad og frøs. Farvelægning og skriveriet til højre er lavet efter hjemkomst.

Småkagerne i kurver ( brune kager ... pepperkaker kalder nordmændene dem ) var ok .... automaten med koldt vand fristede ikke....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar