fredag den 21. december 2018

“Tante Grusom” ...

Ulrikke har tidligt fri fra skole i dag. Hun har taget bogen “Tante Grusom” med ned til os gamle ( vi er Ulrikkes MorMor og MorFar, og bor i etagen under Ulrikke og hendes familie ).

Mens jeg laver lidt mad til Ulrikke, læser min hustru højt for hende af "Tante Grusom".

I dag ville Ulrikke have hjemmebagt speltbrød ( bagt med surdej ) med “mugatti” ( hjemmelavet nugatti, omdøbt af Ulrikke .... “ det hedder mugatti, fordi det er MorMor og MorFar som har lavet det."

Ulrikke spiste også hjermmebagt rugbrød med syltøj og brunost .....

Mens Annette læste højt og Ulrikke spiste sig mæt lavede jeg denne skitse.

... pludselig er det jul .... og dermed hilsner til alle som følger med her i mit lille hjørne!

A6 skitse, fyldepen, akvarelfarver og waterbrush .... ca 15 min.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar