onsdag den 28. maj 2014

LAUVÅSEN .... en primitiv akvarelskitse .....

Som afveksling fra relativt mange bus skitser har jeg været på cykeltur i dag .... øst for Kristiansand bygges der for tiden et helt nyt boligområde ... LAUVÅSEN ... på grænsen mellem by og fri natur.
Det var dog ikke de nye boliger som fangede mit øje i dag, men et del af gangsti  systemet som laves rundt om bydelen.
Med stor frimodighed greb jeg denne gang akvarellerne .... et medie som jeg er meget usikker på. Jeg har næsten en fobi mod akvarelmaling ... men uden øvelse, ingen udvikling .... så dermed kastede jeg mig ud i det med en akvarelskitse .... og det blev der en lille video ud af ....



Vores ældste søn har lånt mig et gopro kamera ...


Denne skitse har understreget min  erkendelse af, at jeg har meget meget langt igen før jeg kan kalde mig akvarel maler .... så viser jeg dagens ydmyge akvarel forsøg frem .... hm

Håber det går bedre næste gang.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar