søndag den 6. juli 2014

Naboens hus ... for anden gang .....

Hjørnet af en kommunal legeplads og lidt af naboens hus .... dobbeltopslag i min A6 skitsebog ....  lavet med 2 tuschpenne.

Jeg har tidligere lavet en skitse af naboens hus .... dengang set fra vores have.
Denne gang har jeg flyttet mig ca 20 meter mod syd ..... til en kommunal legeplads.
Kommunen har lagt nogle store sten for at afskrække biler fra at køre ind på legepladsen ;-) ..... de sten har jeg set på et stykke tid ... og har i samme periode tænkt på, at bruge dem som udgangspunkt for en skitse.
Nogle selvsåede træer er vokset op imellem dem ... mere som en stor busk, end som træer.
Bag denne "busk" ses gavlen af nabohuset, dernæst stien mellem husene ( hvor jeg for en tid siden sad og tegnede ) og helt til højre på skitsen har jeg antydet hækken ind til vores have.

.... denne gang er alle fotos lavet med mobiltelefon og ikke som jeg plejer med min Canon ...


Vores hund Ida var med i dag ... hun fandt sig modvilligt i at jeg sad stille !!!

Et glimt hen over kanten af skitsebogen ...
Her er jeg godt og vel halvfærdig
... de 4 store sten er beskrevet med med krydsskravering, træet/busken er antydet og nu skyggelægges store dele af kronen ...




























Tak for at du har læst med så langt ...

Kommentarer og spørgsmål er velkomne .....

Med tegnehilsner på en grå dag med spredte regndråber ..... ;-) PB





Ingen kommentarer:

Send en kommentar