tirsdag den 1. juli 2014

Gangbroen ... fra undersiden ...

Den færdige skitse .... A4

I formiddag skiftede vejret fra sol til regn og tilbage igen .... jeg startede i tørvejr, med blå himmel over motivet og sorte regnskyer bag mig. Der gik ikke lang tid, før jeg måtte jeg pakke sammen igen  .... det begyndte at regne.

Jeg cyklede ned og fandt læ for regnen sammen sted, som jeg lavde en skitse med et busskur d. 20.6.
Kort tid efter måtte jeg flytte endnu længere ind i cykelskuret på grund af kraftig regn.

Skitsearbejdet og første del af farvelægningen er lavet på stedet .... tvunget af kraftig regn måtte jeg slutte .... resten af farverne blev lagt på umiddelbart efter hjemkomst.


Første del af skitsearbejdet er lavet med blyant .... her tegner jeg de vigtigste dele af motivet op med tusch ...
Med waterbrush fugtes alle farvere ...

Jeg startede farvelægningen med træer og andre grønne områder

Hjemme i tørvejr har jeg fuldendt farvelægningen .... ikke med min waterbrush, men med en nr. 12 mårhårspensel.
Til sidst har jeg med fyldepen lagt en række detaljer på det meste af billedfladen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar