søndag den 2. august 2015

Med kul og kridt ...


Jeg har købt nogle skitsebøger med farvet papir ... fra Strathmore ... den jeg har brugt her, er i format 14x20,3 cm.
Det er helt nyt for mig med farvet papir, så jeg prøver mig frem ... her har jeg brugt Nitram tegnekul ... den grønne og den røde sammen med et hvidt kridt fra Koh-I-Noor ... jeg nyder at tegne med disse materialer, men er skuffet over at den hvide ikke er "hvid nok" og at den sorte ikke er "sort nok" ... så jeg må lede lidt i skuffer og skabe efter andre muligheder ....

Skitsen er ikke noget at råbe hurra for ... måske det går bedre næste gang ... Motivet er en landbrugsbygning på Nedre Hånesvei ikke ret langt hjemmefra ... og vovse er som sædvanlig med på tegnetur ( se videoen herover ;-) ).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar