søndag den 3. september 2017

Fra Berhusveien til Kirsebærveien ...


Lørdag morgen ( 2.9. ) var min hustru og jeg inviteret i Dyreparken.
Det var vores datter Sara, som inviterede på tur ... selvfølgelig sammen med hendes to børn.
Der måtte køres to gange for at få plads til os alle ... det gav mig en ventetid uden for garagen på 15-20 min ... og det blev der en hurtig skitse ud af.
Jeg sad på en klapstol ved Berhusveien 57 og så hen mod Berhusveien nr 15 og op mod et hus oppe på Kirsebærveien ( vist nok nr 25B ).
Bag ved huset på oppe på Kirsebærveien ses mørke skyer, som heldigvis ikke gav regn i denne landsdel ...


Mine dage starter ofte med at vovsen Ida skal luftes, således også i dag ( 3.9. )
... vi gik over Hånesveien ( på gangbroen ) og videre ad gangstien op til Kirsebærveien.

Det, som fangede mit blik denne gang, var en "dobbelt lygtepæl".

Den var forsynet med et gadelys og et utal af ledninger ...




Begge skitser er lavet med fyldepen ... ingen optegning med blyant ... kun vandfast blæk

... og dernæst akvarelfarve påført med en Pentel Waterbrush

.... format A5, almindeligt tegnepapir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar