torsdag den 7. august 2014

En hurtig skitse ... med fyldepen


 .... A5, fyldepen og waterbrush ... tegnetid ca 20 min.







Dette er et motiv jeg har tegnet før, fra flere andre vinkler:
  • 28.5 sad jeg i svinget til venstre ved lygtepælen og så i fremover mellem træerne i mellemgrunden og fjeldsiden til høre på denne skitse
  • 16.6 sad jeg ud for bygningen nævnt i linjen herover og lavede en skitse af næsten samme motiv som i dag ... fra en anden synsvinkel. Man ser bl.a. træerne til højre for midten og skråningen i højre kant af skitsen
Skitsen i dag er lavet i min Fabriano skitsebog ... A5, med fyldepen og waterbrush.

Hovedtrækken er på plads, nogle af træerne har fået en tur med min waterbrush....
.........forgrund til højre mangler stadig

Næsten færdig .... lidt vand fuldender skitsen .... ( færdig skitse øverst )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar