onsdag den 10. december 2014

K-piston Titanium ... og en morgen skitse !

Dagens morgenmad ... 10.11.2014. Brød, skinke, ost, smør, syltetøj og en skive tomat ... på sygehusets sengebord.

Jeg blive i går beriget med et stykke ædel metal ... 4,75 mm langt stykke titanium !!!

Anledningen til denne rigdom .... 4,75 mm titanium .... er at jeg gamle mand hører dårligt på venstre øre ... dvs ... med dette stykke metal placeret i mellemøret skulle problemet være afhjulpet i større eller mindre grad. Jeg venter spændt på udviklingen de næste uger ... måske får jeg ungdommens hørelse tilbage !!!

Skitsen er lavet med 3 stk DERWENT GRAPHIK LINE MAKER  sort, grå og sephia .... og skitsen blev til på Sørlandets Sykehus HF Post 3A ..... som dobbelt opslag i min A6 skitsebog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar